Monday Night Raw #1163, September 7, 2015!!!

Smack Talk Centre-Raw

Big Big shout out to you cats across the pond on this good Labor Day…. we don’t have Labor Day over here… The evil Cameron and his cronies like to see us work and work until our back breaks!!! And talking of back-breaking, Labor day doesn’t apply to Vincent Kennedy and his employees!

Pizza in hand, a bag of peanuts, some jaffa cakes and a pint of Lilt… Infamous Informer ready to outsmart you fickle wrestling jabronies! RAW #1163! HOL’DAT – BLAOW!!!

WWF PROPA TINGZLast week, Raw kicked off with Sting. This week, Seth Rollins kicks off Raw… Go on Seth – give me some joke!

Apparently Sting stole the statue… there is no substantial proof! Crowd is like – Where’s Your Statue?? Yeah Rollins – where the statue deh??? Have you tried the lobby??? Ask Triple??!!!!

GRANT BODY – P!!!

Oh he seems to see this as a positive!!! The opportunity to mash-up two sure-fire hall of famers? Doesn’t matter to me – I win in any case… either I see the statue, or Sting wins and my Co-Host of STC From The UK is p!$$£d off or Sheamus cashes in and ALL OF YOU are p!$$£d off!

AAAH SH!T! Sting got the statue!!! The proof is there!!! What if Sting smashes the statue??? Now talking of Sheamus, he might cash in his cheque!!! NAH!!!

Sheamus warned Rollins – He might have to fight three times at Night of Champions!!! Now some of you want Sheamus to cash his cheque… right – you fickle muthaf***az can shut the f**k up straight up and down! Last time I checked… YOU DON’T WANT Sheamus as your WWE Champion… so don’t root for him to cash his cheque… you DUMB RARSE!

Notice – Charlotte and Becky look happy… Paige… not so happy… GOOD! Paige makes me feel sick each time I see her!

Sheamus Vs Randall again???? I love those guys but I don’t feel like watching them again… but I like Triple’s thinking here – Seth gotta fight twice though… show them that Seth can fight the Ryback and he can fight alongside New Day Vs PTP & Cena…

OH SNAP!!! Charlotte wants to fight Nikki for the title NEXT WEEK so that Nikki don’t break the record! Does Charlotte realise what she’s done??? She’s put the weight of the world on her shoulders!WWE2K16 GRANT BODY -P!

Come on Sasha! MASH UP PAIGE – show her you are the TRUE #1 contender for that title!

AAAH SH!T!!! Sasha wins via distraction roll up! Thanks to my beautiful and sexy Naomi! Paige always looks like she’s gonna barl when she loses… stop being a wuss and take the L! Deal with it! Brie has to!!!

Seriously… I think Shadfather’s theory of Paige turning against her team mates may just happen! Paige loses twice??? Woo-hoo!!! Don’t know who told Paige to run down Naomi like that! Serves her right!

WHAAAAAAAT!!!! Ambrose & Reigns coming down the stairs like old times!!! They should have done that at Summerslams! Ok Ascension… get ready to get BUSS ARSE!

Who’s gonna be the mystery partner to fight with The Shield against the Wyatt bwoy dem?You wrestling fools start your wishful thinking by photoshopping Baron Corbin in the fight card… then you start your stupidness by putting Virgil or Chris Benoit in the pic… obsessed you are… OBSESSED with a MURDERER!!!! That ain’t healthy y’all! SORT YOUR SH!T OUT!

Hmmm… Kevin Owens wishes the Ryback Good luck in his match??? We all know Kevin Owens is full of crap… I mean… he don’t like muthaf***az wishing him luck… he takes that sh!t as an insult!

Ryback – you’re not winning this match… Owens gonna f**k it up and he’s after your title… Remember I TOLD YA! IWC – shut the f**k up!

Oh no!!! Sting appears on the titan tron like – ‘Yo Rollins! What you doing in the ring? I thought you wanted this statue??’ Ryback beat him!!! You know what that means!

Yo Sting is f**k!n with Rollins right now! You know what he did with the statue? He got a Sting mask right…. and he put it over the statue’s face! I got a crazy feeling Sting may do something with that statue… (NO YOU FOOLS HE’S NOT GONNA F**K IT) – Consider this… you know Austin is running that podcast with Edge & Christian right?? It made me think of this…

#DOTHEKNOWLEDGE

#GETINTHECHAIR

#WHOEVERLOSESIWIN

IT DON’T GET NO BETTER! STC 4 LIFE…..BEEEEEEEATCHHHHH!

CLICK HERE TO OUR SMACK TALK CENTRE YOUTUBE CHANNEL

FOLLOW SMACK TALK CENTRE ON TWITTER

DISCLAIMER: ALL OPINIONS EXPRESSED BY THE INFAMOUS INFORMER DO NOT NECESSARILY REPRESENT OR REFLECT THE VIEWS OF THE WWE, THE SMACK TALK CENTRE OR BDSIR NETWORK.

NEW STC LOGO 2015

11030825_10205344040058724_718583399_o